.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تولید پایدار مستلزم توجه به سلامت و امنیت غذایی است
نایب رئیس اتاق بازرگانی مازندران، داشتن تولید پایدار را مستلزم توجه به سلامت و امنیت غذایی دانست.

به گزارش شمال نیوز،  محمد چلنگری پیش ازظهر دوشنبه در جلسه کمیسیون تخصصی کشاورزی، آب و منابع طبیعی اتاق بازرگانی مازندران، داشتن تولید پایدار را دغدغه مهم فراروی برشمرد و افزود: برای تحقق این هدف باید به سلامت تولید توجه شود و برای آن نیاز به خوراک استاندارد سالم و بهداشتی داریم.

 

وی با تاکید بر داشتن تولدی کافی و مازاد تولید اظهار داشت: داشتن تولید موجب امنیت غذایی خواهد شد و این مسئله در جهان اهمیت زیادی دارد.

 

وی ادامه داد: کارخانجات دام و طیور دارای آزمایشگاه های مجهز هستند هرچند ممکن است برخی واحدها اقدام به تولیدات زیرپله اقدام کنند ولی داشتن آزمایشگاه برای تولید خوراک دام و طیور امری الزامی است.

 

چلنگری با عنوان اینکه تولید خوراک دام و طیور منجر به سلامت تولید می شود اظهار داشت: در استان تولیدکنندگان ماشین آلات خوب و مدرن هستیم که در کشور حرف برای گفتن دارند.

 

نایب رئیس اتاق بازرگانی مازندران با اظهار اینکه در شرایط سخت اقتصادی قرار داریم تصریح کرد: از اینرو هرسال شعار محوری نظیر رونق تولید سرلوحه قرار می گیرد.

 

وی با اشاره به وجود مشکلات وموانع فراروی تولید و اقتصادی تصریح کرد: هرکاری که به رونق تولید کمک کند باید مورد توجه قرار گیرد زیرا این هدف اصلی رونق تولید خواهد بود و در این راه دست به دست هم دهیم.

 

چلنگری، ارتقای تولید خوراک دام و طیور را امری مهم دانست و گفت: این مسئله ارتباط مستقیمی با تولید گوشت و سلامت و امنیت غذایی دارد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.223 seconds.